18 Июня, 2019, 16:05:14

09 Мая, 2019, 11:59:01 от RDL_Vitos | Просмотры: 123 | Комментарии: 2

Call of Duty: Infinite Warfare

Бастард в...
25 Февраля, 2019, 21:06:12 от RDL_Vitos | Просмотры: 1195 | Комментарии: 53

Вы это видели?! )
...
06 Февраля, 2019, 08:54:36 от RDL_IronHead | Просмотры: 754 | Комментарии: 14

Не того меха мы назвали раввином.

 :-E
11 Января, 2019, 20:06:14 от RDL_Palantir | Просмотры: 585 | Комментарии: 4

Игра в раннем доступе.
Обзор:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VWU72KlfsXU[...
Стр.: [1]

Последние сообщения

Страницы: [1] 2 3 ... 10
1
Бар "Мечта Наёмника" / Re: Музыка и музыкальные видео
« Последний ответ от RDL_MiXeR Вчера в 16:05:30 »
2
Бар "Мечта Наёмника" / Re: Прикольные картинки
« Последний ответ от RDL_Maks063 14 Июня, 2019, 10:15:38 »
Ну шта?!
Пора уже запилить чутка картинок, в честь тяпницы!



чутка картинок






















































































































































































































































ну и, на сладенькое...
3
Игры Вселенной Battletech и не только / Re: Cyberpunk 2077
« Последний ответ от RDL_Maks063 13 Июня, 2019, 23:10:54 »
А он неплохо сохранился...
5
MechWarrior Online / Re: Разговоры по Mechwarrior Online 2019 год
« Последний ответ от RDL_Maks063 11 Июня, 2019, 07:41:07 »
Судя по результатам их "трудов" за последние 7 лет, вскипать там особо и нечему, ибо мыслят они жабрами а кодят плавниками. 
6
MechWarrior Online / Re: Разговоры по Mechwarrior Online 2019 год
« Последний ответ от MiklePrist 11 Июня, 2019, 02:53:08 »
Интересно, мне одному всё вышеописанное, напоминает курс "Боржомитерапии" после отказа почек?    :-\

Не одному. Такое ощущение, что у рыб треснул аквариум и они не знают как его починить. Ещё и мозги вскипели от перепада давления.
7
MechWarrior Online / Re: Разговоры по Mechwarrior Online 2019 год
« Последний ответ от RDL_Maks063 10 Июня, 2019, 18:42:01 »
Спойлер
Well.. it has been a long 2 weeks. So here's a summary of all happening on all fronts in terms of Faction Play.

1) Players will be able to change Factions between matches.
- Click the Fight button and join the queue.
- If the queue is lopsided and you wish to change sides, click Cancel to exit queue.
- Go to the Faction selection screen and swap Factions.
- Click Fight again and you'll be in queue for the Faction you just swapped to.
- NOTE: You will lose your queue priority doing this.

2) There will be multiple game modes in each Phase of a Conflict.
- A single Phase can have any number of a subset of available game modes.
- e.g. A Phase can consist of 1 story point that allows Assault, Skirmish and Conquest game modes to take place for the Phase's duration so players are not locked into a single game mode for an extended period of time.
- NOTE: If story requires it, a Phase can be limited to a single game mode but this would be a rare occurrence.

3) There will be a bar on the Faction Select screen that will indicate the current pledged population balance between the two Factions involved in the current Conflict.
- NOTE: The active queue balance will still be shown on the main map screen's conflict window.

All 3 items above will be in June's patch.

The Loyalist role and LP accumulation thread has had some great discussion points and feedback. While not everything has been addressed in there, the first steps to a solid layout are taking shape. It's important to keep in mind that values for anything in a design spec are subject to change, it's the concept and functionality that are being hammered out. Keeping things moving in that discussion will be critical to getting Loyalty aspects of FP to a state that players can buy into. I look forward to continuing the discussion and also updating as things get formalized into a final design spec.

The Loyalist discussion thread can be found here.

Это пост Павла сегодня в форумах MWO ...

- Игроки смогут менять фракции между матчами.
- В каждой фазе конфликта будет несколько режимов игры.
- Панель на экране выбора фракции будет указывать баланс населения между двумя фракциями.
- Режим осады будет представлен в других миссиях.


+ уже сейчас время ожидания в лобби 90 сек вместо 60 как раньше )

ждем патча.

Интересно, мне одному всё вышеописанное, напоминает курс "Боржомитерапии" после отказа почек?    :-\
8
MechWarrior Online / Re: Разговоры по Mechwarrior Online 2019 год
« Последний ответ от RDL_Vitos 08 Июня, 2019, 10:59:54 »
Спойлер
Well.. it has been a long 2 weeks. So here's a summary of all happening on all fronts in terms of Faction Play.

1) Players will be able to change Factions between matches.
- Click the Fight button and join the queue.
- If the queue is lopsided and you wish to change sides, click Cancel to exit queue.
- Go to the Faction selection screen and swap Factions.
- Click Fight again and you'll be in queue for the Faction you just swapped to.
- NOTE: You will lose your queue priority doing this.

2) There will be multiple game modes in each Phase of a Conflict.
- A single Phase can have any number of a subset of available game modes.
- e.g. A Phase can consist of 1 story point that allows Assault, Skirmish and Conquest game modes to take place for the Phase's duration so players are not locked into a single game mode for an extended period of time.
- NOTE: If story requires it, a Phase can be limited to a single game mode but this would be a rare occurrence.

3) There will be a bar on the Faction Select screen that will indicate the current pledged population balance between the two Factions involved in the current Conflict.
- NOTE: The active queue balance will still be shown on the main map screen's conflict window.

All 3 items above will be in June's patch.

The Loyalist role and LP accumulation thread has had some great discussion points and feedback. While not everything has been addressed in there, the first steps to a solid layout are taking shape. It's important to keep in mind that values for anything in a design spec are subject to change, it's the concept and functionality that are being hammered out. Keeping things moving in that discussion will be critical to getting Loyalty aspects of FP to a state that players can buy into. I look forward to continuing the discussion and also updating as things get formalized into a final design spec.

The Loyalist discussion thread can be found here.

Это пост Павла сегодня в форумах MWO ...

- Игроки смогут менять фракции между матчами.
- В каждой фазе конфликта будет несколько режимов игры.
- Панель на экране выбора фракции будет указывать баланс населения между двумя фракциями.
- Режим осады будет представлен в других миссиях.


+ уже сейчас время ожидания в лобби 90 сек вместо 60 как раньше )

ждем патча.
9
Бар "Мечта Наёмника" / Re: Музыка и музыкальные видео
« Последний ответ от Markus666 07 Июня, 2019, 21:36:25 »
Для нанесения урона врагам, мотивационные песенки. Можно подпевать. :-E
Спойлер





10
Бар "Мечта Наёмника" / Re: Музыка и музыкальные видео
« Последний ответ от RDL_MiXeR 07 Июня, 2019, 15:03:37 »
Страницы: [1] 2 3 ... 10